Pályázati leírás

Mobiloy adatok

Kedvezményezett neve:
Mobiloy Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe:
Elektronikus hűségkártya, kupon és értékesítési platform prototípusának kifejlesztése

Szerződött támogatás összege:
44.560.663, – Ft

Támogatás mértéke:
62%

Projekt befejezési dátuma:
2018.11.30

Projekt azonosító száma:
GINOP-2.1.7-15-2016-01009

Projekt leírása

A kutatás-fejlesztési projekt célja egy olyan elektronikus jóváhagyó rendszer és értékesítési platform prototípusának kifejlesztése, amivel az eddigi fizikai korlátokat áttörve, gyorsan, egyszerűen és elektronikusan történhet meg a vásárlók azonosítása. A jelenlegi piaci szokások a hűségprogramok területén a vásárlók oldaláról tömeges mennyiségű fizikai plasztik kártyákat eredményeznek. Ezek kezelése nem kényelmes a vásárlók számára és sokszor nem is tartják maguknál e kártyákat, így legtöbbször akkor nincs náluk, amikor alkalmanként azonosítani szeretnék magukat. Mind az azonosításra mind a kártyák hordozására megoldást nyújt a folyamat digitalizálása. Az egységes központi elektronikus azonosítás egy új szintre emeli a felhasználói élményt, mivel egy azonosítóval történhet meg a vásárlók azonosítása a széttagolt különböző fizikai kártyarendszerek helyett. 
A K+F projekt eredményeként egy olyan megoldás jön létre, amely az ügyfelek számára egy olyan platformot biztosít, melyen minden releváns vásárlási információ egy helyen megtalálható. A kifejlesztendő rendszer további előnye, hogy a felhasználók saját érdeklődési körük alapján kaphatnak megkereséseket a rendszerben regisztrált partner cégektől – pl. kuponok, akciók, kedvezmények, hűségprogramok. A felhasználók mindezek mellet további kényelmi szolgáltatásokat vehetnek igénybe, mint például az elektronikus parkolás és autópálya matrica vásárlás stb. A fejlesztés eredményeként a cégek számára egy olyan elektronikus CRM rendszert nyújtunk, amellyel az eddigi fizikai hűségkártya, kupon, kedvezmény és egyéb marketing eszközök és kampányok mind egy helyen, elektronikusan kezelhetőek és értékelhetőek (élő statisztika). A szolgáltatás vevői egyszerűen és gyorsan szólíthatják meg érdeklődési körök és egyéb paraméterek szerint az adott értékesítési célnak megfelelő vásárlói csoportokat ez által növelve a kampányok sikerességét. Továbbá a mobil alapú jóváhagyó és ellenőrző rendszer segítségével egyszerűen és akár beruházás nélkül azonosíthatják az ügyfeleket. B) A megvalósítandó tevékenységek részletes bemutatása. A projekt megvalósítása során elvégzett K+F tevékenységeket a pályázó munkatársai és a kutatás-fejlesztést végző külső szervezet fejlesztői közösen, szoros együttműködésben végzik. A prototípus egy alkalmazás rendszerre épül, mely az azt felhasználók céljait tekintve különböző funkcionalitással, platformon és felületen keresztül érhető el. A differenciálás lényege, hogy mindig az adott felhasználói kör igényihez igazított célirányos szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ennek megfelelően 3 különböző portál funkciót szükséges kifejleszteni, melyek mind a központi adatbázison és kiszolgáló motoron keresztül érik el a szükséges funkciókat, adatokat.

Partnereink

Close Menu